Tuesday, March 3, 2009

ေနာက္ဆံုးေတာ့ ရတနာႏွစ္ပါးသာ

( ၁ )
ဒိုင္ယာရီစာအုပ္ကို ဖြင့္လ်က္ထားျပီး က်မ... ေကာင္းကင္ၾကီးကိုေမာ့ၾကည့္ေနမိတာ ဘယ္ေလာက္ၾကာခဲ့ျပီလဲ။ ညသဘာဝ၊ ေကာင္းကင္ၾကီးက ေမွာင္ေနတာပါပဲ၊ တိမ္တခ်ဳိ႕ရဲ႕အေရာင္ေတြက အနီေရာင္သန္းေနတယ္၊ ၾကယ္ေလးေတြကေတာ့ မွိန္မွိန္လက္လက္နဲ႔ေပါ့... ဒါေပမယ့္ ဒီညက ေငြလမင္းမဲ့တဲ့ ည၊ ေမာင္သာဆို ေဆးလိပ္ေလးဖြာ ျပတင္းေပါက္ေဘးရပ္ျပီး လမင္းၾကီးကို ဟိုဒီရွာေဖြေနမွာပဲလို႔ ေတြးမိလိုက္တယ္ ေၾသာ္... ေမာင္တဲ့လား ရင္တြင္းနစ္စို႔မွဳေတြက တိတ္ဆိတ္ေနတဲ့ က်မအခန္းထဲကနာရီသံထက္ ပို၍ က်ယ္ေလာင္စြာ တံခါးလာေခါက္ခဲ့တယ္။

“ ေမေမ... ”
“ ေဟာ သားေလး ... လာ သားလာ ”
ဘယ္အခ်ိန္က လည္လာခဲ့မွန္းမသိတဲ့ မ်က္ဝန္းအိမ္ထဲက မ်က္ရည္ေတြကို သားေလးမျမင္ေအာင္ က်မအျမန္သုတ္ျပစ္လိုက္တယ္။
“ ေမေမ... ေမေမ ဝမ္းနည္းေနတာလားဟင္ ”
ေၾသာ္ ... ခပ္ေလးေလး သက္ျပင္းေလးက အလိုလုိထြက္က်လာတယ္၊ သားဟာ တကယ္ကို ပါးနပ္တဲ့ ကေလးပဲ၊ ဒါေပမယ့္ က်မ သားကို ညာခဲ့ရျပန္ျပီေပါ့ ... ...
“ မဟုတ္ပါဘူး သားရယ္... ေမေမဘာမွမျဖစ္ပါဘူးကြယ္၊ သားေကာ ဘာလို႔ႏူိးလာတာလဲ ”
“ သား ေရဆာလို႔ပါ ေမေမ ”
“ ေၾသာ္... သားေရဆာလို႔လား ... လာ သားလာ ေမေမ ခပ္တိုက္မယ္ ”

ကလင္! ကလင္! ကလင္!
အေမ့ ဖုန္းသံကိုၾကားလိုက္ေတာ့ သားေလးက သူ႔ဖာသာခပ္ေသာက္မယ္ ဆိုတာကို လက္ဟန္ေျခဟန္နဲ႔ ေျပာျပခဲ့တယ္၊ အင္းးး က်မ... ဒီသားေလးကို သံေယာဇဥ္တြယ္မိတာ မမွားဘူးဆိုတာ နဂိုကထက္ ပိုခိုင္မာလာပါတယ္ေလ ... ...

“ ဟုတ္ကဲ့ လွေလးသြယ္ပါရွင္ ”
“ လွေလး၊ ငါပါ ... စိမ္း ”
“ စိမ္း... နင္မအိပ္ေသးဘူးလား ”
“ ေအးဟာ၊ ငါလဲခုမွအျပင္က ျပန္ေရာက္တာ...၊ ေနဦး လွေလး၊ ငါ နင့္ကို ေျပာစရာရွိလို႔ဟ ”
“ အင္း ေျပာေလစိမ္း ... ဘာေျပာမွာလဲ ဒီခ်ိန္ၾကီး သရဲအေၾကာင္းေတာ့ ငါ့လာမေျပာနဲ႔ေနာ္ ... ငါေၾကာက္တယ္ေအ ”
“ ဟဲ့ မိန္းမ... လာေနာက္ေနတယ္၊ ငါ အလုပ္ကိစၥေျပာမလို႔ ”
“ ဟီးးး ေအးပါဟာ ... ေျပာေျပာ ”
“ ဒီလိုဟ ... မနက္ျဖန္ ... ” ...
“ ေၾသာ္ ... ရပါတယ္၊ ငါမနက္ျဖန္ သားကိုေက်ာင္းပို႔ျပီးရင္ နင့္ဆီလာခဲ့လိုက္မယ္ေလ ”
“ ႏူိး ... နင္မလာနဲ႔ လွေလး၊ ငါလာေခၚမယ္... သူ႔အိမ္က နင့္ဆိုင္နဲ႔ပိုနီးတယ္ ”
“ အင္း ဒါဆိုလဲ နင္အဆင္ေျပသလိုလုပ္ေလ၊ ဆိုင္ေရာက္ခါနီးက်ဖုန္းဆက္လိုက္ေပါ့... ငါ မနက္ျဖန္ ဆိုင္မွာပဲရွိမယ္ ”
“ ဒါဆို ဂြတ္ႏူိက္ဟာ၊ ငါလဲ အိပ္ခ်င္ေနျပီ ”
“ ေအးေအး စိမ္း၊ ေကာင္းေသာညေလးပါ ”

ဖုန္းသံအဆံုးမွာ က်မ ဟူးးးခနဲ သက္ျပင္းခ်လိုက္တယ္... ဘာရယ္ေတာ့မဟုတ္ ေမာလာလို႔ထင္ပါတယ္။ ေနာက္ေတာ့မွ ေရးလက္စ ဒိုင္ယာရီစာအုပ္ေလးပိတ္ျပီး အိပ္ယာဝင္ခဲ့လိုက္တယ္၊ မနက္ျဖန္ဆိုတာ ဒီေန႔ျပီးရင္ ရွိလာစျမဲပဲေလ။

ျငိဳျငင္ဟန္ မမူပါႏွင့္ တိမ္လႊာရွင္၊
ၾကယ္စင္ငယ္ကို အေဖာ္ရယ္ျဖင့္
ဤလူသားတြင္ မရွိပါ၊
လမင္းၾကီးႏွယ္ ေအးခ်မ္းဆို႐ူိး
ဤလူ႔ ႏွလံုးသားသည္လည္း
ထံုးစံကယ္ မရွိေသးေခ်၊
မခ်ိေလတဲ့ ရင္မွမိုးေရ
ပါးထက္သို႔ လွိမ့္ကာစီးသည္မို႔
ျငိဳျငင္ဟန္ မမူပါႏွင့္ တိမ္လႊာရွင္...
ဤလူ႔မ်က္ရည္ မခမ္း
သင့္မိုးမ်ား မရြာစမ္းပါႏွင့္...။ ။

( ၂ )
ညေဝဒနာ ... လြန္စြာဆိုးတယ္၊ အိပ္မရခဲ့တဲ့ညေတြဆိုတာ က်မအတြက္ ေရတြက္မရေတာ့ဘူး... ဒါေပမယ့္ က်မဟာ အိမ္ရွင္မတစ္ေယာက္၊ နံနက္ေစာေစာထျပီး အိမ္ကသူေတြစားဖို႔ျပင္ဆင္၊ သားေလးကို ေက်ာင္းသြားဖို႔အိပ္ယာႏူိး... ျပင္ဆင္ေပးျပီး လက္မလည္ခဲ့တာေတာ့ အမွန္ပဲ၊ ဒါေပမယ့္ အနည္းဆံုးေတာ့ မနက္ဆိုတာ ညထက္သက္သာမွဳပိုရွိပါတယ္ေလ။

သားကိုေက်ာင္းပို႔ျပီးေတာ့ ဆိုင္ကိုသြားခဲ့တယ္။ ဆိုင္ကို ဝန္းထမ္းေတြက က်မထက္ ဦးစြာေရာက္ႏွင့္ေနတယ္၊ ဆိုင္က ဝန္ထမ္းေကာင္မေလးက ေကာ္ဖီေသာက္မလားေမးတာကို ေခါင္းညိတ္ျပျပီးတာနဲ႔ ဆိုင္ရဲ႕ CLOSE ဆိုင္းဘုဒ္ကို OPEN ဘက္လွည့္လိုက္တယ္... အလြမ္းသစ္ေတြေဝဦးမယ့္ ေနာက္တစ္ေန႔ပဲလား... ...
က်မစားပြဲမွာ ေကာ္ဖီပူတစ္ခြက္ ေရာက္ႏွင့္ေနျပီ၊ ေကာ္ဖီတဲ့လား... ေမာင္ေဖ်ာ္ေပးခဲ့တဲ့ တစ္ခြက္တည္းေသာ အဆိပ္ခတ္ထားတဲ့ ေကာ္ဖီေလာက္ ဘယ္ေကာ္ဖီက ေသာက္လို႔ေကာင္းမွာလဲ... အိုး... ေစာေစာစီးစီးေတြးမိတဲ့ အေတြးေတြကို ေခါင္းရမ္းရင္းခါထုတ္ျပစ္လိုက္တယ္၊ ဒါေပမယ့္ မရခဲ့ပါဘူး... ဆိုင္ကိုလာတဲ့ ဧည့္သည္ေတြနားေထာင္ဖို႔ သီခ်င္းဖြင့္လိုက္မိကာမွ ဦးစြာထြက္လာတဲ့ သံစဥ္က “ အျပံဳးတုရဲ႕အမုန္း ” .။



“ ေဟး ... လွေလး ”
“ စိမ္း ... ေရာက္ျပီလား၊ လာလာ ... ”
“ ဟူးးး ရာသီဥတုကလည္း ပူပါ့ဟာ ... ေမာလိုက္တာ ”
“ စိမ္း... နင္အေအးေသာက္ဦးမလား ”
“ မေသာက္ေတာ့ပါဘူးဟာ၊ ေတာ္ၾကာေနာက္က်ေနမယ္ ... ငါတို႔ သြားရေအာင္ လွေလး ”
--------
“ လွေလး ... အခုသတို႔သမီးနာမည္က ျမႏွင္းတဲ့၊ ေခ်ာလဲေခ်ာ လွလဲလွတယ္ သိလား ”
“ ဟုတ္လား ... နာမည္ေလးကေတာ့ လွတယ္ေနာ္၊ လူကိုေတာ့ အိမ္ေရာက္မွ အပီၾကည့္ေတာ့မယ္၊ ဒါနဲ႔ သတို႔သားကေကာ ”
“ ဒါေတာ့ သူက လွ်ဳိထားတယ္ဟ၊ ငါ့ကို မဂၤလာေဆာင္တဲ့ ေန႔မွၾကည့္ေတာ့တဲ့ ”
“ ေဟာေတာ္ ... အဲ့လိုလား ”
“ ေအးဟာ ... နာတယ္၊ ငါလဲၾကိဳျမင္ဖူးခ်င္တာေပါ့လို႔ ေနာ့္ ”
“ ဟဟ ေကာင္းတယ္၊ ဒါဆို ျမႏွင္းကေတာ္ေတာ္ ေတာ္တာပဲ ”
“ ဟင္... ဘာလို႔လဲ လွေလး ”
“ နင္စပ္စုလို႔ မရေတာ့ဘူးေပါ့ ဟီးးး ”
“ မိန္းမ ေအးပါ၊ နင္ေျပာထားဦးေပါ့ ”
က်မ သေဘာက်စြာ စိမ္းကို စေနာက္ခဲ့မိတယ္၊ ေျပာမနာဆိုမနာ ဒီသူငယ္ခ်င္းေလးက က်မအတြက္ေတာ့ ရတနာေလးပါ။

( ၃ )
“ လာ ညီမေလးတို႔ ... အိမ္ထဲဝင္ၾက ”
ေအးျမတဲ့ အသံေလး ညင္ညင္သာသာနဲ႔ အိမ္ထဲဖိတ္ေခၚေနတယ္၊ ျမႏွင္းတဲ့လား... ႏြဲ႔ႏြဲ႔ေႏွာင္းေႏွာင္းဟန္ေလးနဲ႔ ယဥ္ေလေသာ အမ်ဳိးသမီးတစ္ေယာက္၊ အိညက္ေနတဲ့ သူမအသားအေရ၊ ျမင္သူစြဲလန္းေစမွာကေတာ့ သူမရဲ႕ ႏူးညံ့ေပ်ာ့ေျပာင္းေနတဲ့ ဆံစရွည္ေတြ ... တစ္ဝက္သာစီးထားေတာ့ က်န္တဲ့ဆံစေတြ ဝဲေနလိုက္ပံုမ်ား၊ ဘယ္ဘံုက နတ္သမီးလဲလို႔ က်မ စိတ္ထဲကေမးခဲ့မိတယ္ ... ...

“ ညီမေလး ... အိမ္ထဲဝင္ပါဦးကြယ့္ ”
“ ရွင္... ဟုတ္... ဟုတ္ကဲ့ ... ”
သူမအလွမွာ က်မေမ်ာေနမိေတာ့ သူမက ထပ္ကာ ေခၚခဲ့တယ္ ... အဲ့အခ်ိန္မွာပဲ အျပံဳးတစ္ခု၊ မျမႏွင္းရယ္ ... ယဥ္ေလတဲ့ အျပံဳးေလးပါလား။

“ အေအးေသာက္လိုက္ပါဦး ညီမေလးတို႔ေရ၊ မမကိုယ္တိုင္ ၾကိဳေဖ်ာ္ထားတာ ... ဖရဲသီးေဖ်ာ္ရည္ေလးေလ၊ ေစ်းထဲသြားေတာ့ ဖရဲသီးေတြက အလံုးလဲၾကီးတယ္၊ ျမည္းၾကည့္ေတာ့လဲ ခ်ဳိေနတာနဲ႔ ညီမေလးတို႔လဲအိမ္လာမွာဆိုေတာ့ ဝယ္လာခဲ့လိုက္တာ၊ ညီမေလးတို႔ ၾကိဳက္ၾကရဲ႕လား ... ”
“ လွေလးတို႔နဲ႔ကေတာ့ အံကိုက္ပါပဲ မမေရ၊ သူက ဖရဲသီးသရဲေလ ”
“ အယ္... စိမ္း နင္ေျပာမွပဲ ငါကသရဲလံုးလံုးျဖစ္ျပီ ”
ခစ္ခစ္ ... ...
စိမ္းနဲ႔ က်မ ေျပာတာကို မမသေဘာက်စြာ ရယ္ေလသည့္အသံ၊ ကေလးတစ္ေယာက္ရဲ႕အသြင္ေတြလည္း သူမမွာရွိေနပါလား၊ ဒါမွမဟုတ္ မဂၤလာေဆာင္ခါနီး မိန္းမသားတစ္ေယာက္ရဲ႕ ေပ်ာ္ရႊင္မွဳေတြေၾကာင့္ပဲလား... ေသခ်ာတာကေတာ့ က်မ မမကို ေငးေနမိတာ အၾကိမ္ေတြထပ္လို႔ေနျပီ။

ေဖ်ာ္ရည္ေသာက္လို႔ အျပီး၊ မမက သူမရဲ႕အခန္းကို ဦးေဆာင္ျပီးေခၚသြားခဲ့တယ္၊ ႏွင္းဆီပန္းရနံ႔ေတြ ... က်မမႏွစ္သက္တဲ့ ႏွင္းဆီပန္းရဲ႕ ရနံ႔ေတြ ...
မမအခန္းမွာျပည့္ေနတယ္၊ သူမအခန္းရဲ႕ ၀ရံတာမွာလည္း ေဝဆာေနလိုက္တဲ့ ႏွင္းဆီပန္းအိုးေတြ၊ မမမို႔ က်မသည္းခံခဲ့ျပီး သူမဆံစေတြကို စတင္ကိုင္တြယ္ခဲ့ပါတယ္၊ ျပီးေတာ့ ဒါဟာလည္း က်မအလုပ္ပဲေလ... ႏွင္းဆီေတြေၾကာင့္ ေမာင့္ကို သတိမရမိပါေစႏွင့္လို႔သာ စိတ္ထဲကေန ဆုေတာင္းေနခဲ့မိေတာ့တယ္ ... ...

သူမရဲ႕ ဆံစေတြဟာေပ်ာ့ေျပာင္းကာ ေျဖာင့္ဆင္းေနျပီး က်က္သေရအလြန္ရွိလွတယ္၊ ဒီလိုဆံစရွည္ေတြကို က်မေမာင့္ေၾကာင့္ ႏွစ္သက္ခဲ့တယ္ ျမတ္ႏူိးခဲ့တယ္ ဒါေပမယ့္ က်မကိုယ္တိုင္ျမတ္ႏူိးလာတဲ့အခ်ိန္မွာေတာ့ က်မဖံုးကြယ္ထားလိုက္ရတာကို က်မျပန္ေတြးမိျပန္တယ္ ... ေၾသာ္ ေတြးမိျပန္တဲ့ ေမာင့္အေၾကာင္း၊ ေနာက္ေတာ့မွ စိမ္း ကယ္ေပလို႔ေပါ့၊ ျဖတ္ခနဲေမးလာတဲ့ သူ႔အေမးဟာ က်မအေတြးေတြကို လြင့္ေပ်ာက္ေစခဲ့ပါတယ္...

“ မမ ... သတို႔သားပံုေလးမျပဘူးလား မမရ ”
စပ္စုေလေသာ စိမ္း မေနႏူိင္ပါဘူး၊ မမကို သတို႔သားေလာင္းေလးအေၾကာင္း ေမးခဲ့ျပန္တာပဲ
“ ဟိုးဟိုး ... ငါ့ညီမေလး စိမ္းရယ္ ... မဂၤလာေဆာင္မယ့္ေန႔က လိုမွမလိုေတာ့တာပဲကြယ္၊ အဲ့ေန႔မွ မိတ္ဆက္ေပးမယ္ေလ၊ မမမွာ ရွိစုမဲ့စုေလးမို႔ပါကြယ္ ဟီးးး ”
မမက ရင္းရင္းႏွီးႏွီး ခင္မင္မွဳေတြကို အခ်ိန္တိုေလးတြင္းမွာ က်မေကာ စိမ္းကိုပါ ေပးစြမ္းႏူိင္ခဲ့တယ္၊ ဒါဟာ ႐ူိးသားမွဳေတြရဲ႕ဆံုဆည္းျခင္းလားလို႔ က်မေတြးမိခဲ့တာအမွန္ပဲ... ...

“ မမ ျပီးသြားျပီ ”
“ ဟယ္ ... ညီမေလး ... ဒါ မမ ဟုတ္ပါတယ္ေနာ္ ”
မမ၊ သူမက ႏွင္းဆီပန္းေတြခ်စ္တယ္။ မဂၤလာေဆာင္တဲ့ေန႔က် ႏွင္းဆီေတြသာ ပန္ဆင္မယ္လို႔ေျပာခဲ့တယ္... ဒါေပမယ့္ ဒီေန႔ေတာ့ က်မ မမကို က်မခ်စ္တဲ့ စံပယ္ပန္းေတြနဲ႔ပဲ ေဝဆာေနေအာင္ ပန္ဆင္ေပးခဲ့တယ္။ စိတ္ရွည္ရွည္နဲ႔ က်စ္က်စ္လစ္လစ္ ရစ္ပတ္လိုက္တဲ့ သူမဆံႏြယ္ေတြၾကားမွာ စံပယ္ေလးေတြ တစ္ပြင့္ခ်င္းစီကာ ရွင္းရွင္းေလးသာ ဆံထံုး ထံုးေပးခဲ့တယ္... ဒါဟာ ရွင္းသန္႔ျခင္းတစ္ခု၊ အပိုတန္ဆာေတြမပါေပမယ့္ သူမမ်က္ႏွာရဲ႕ လွပမွဳဟာ ျပည့္စံုေနပါတယ္။

“ ငါ့ညီမေလးက တကယ္ေတာ္တာပဲကြယ္ ... မမရဲ႕ ေမာင္ေတာ္ေတာင္ မွတ္မိပါ့မလား မသိေတာ့ဘူး ... ခစ္ခစ္ ”
သူမ ဟက္ဟက္ပက္ပက္ရယ္ျပန္ျပီ။ ကေလးဆန္သူေလးလား... က်မေတာင္ အလိုလို ခပ္ေအးေအးတည္တည္မိန္းကေလးတစ္ေယာက္ ျဖစ္သြားသလို၊ ဒီလိုပဲ ... မွန္ေရွ႕မွာ ေရွ႕ၾကည့္၊ ေနာက္ၾကည့္လုပ္ေနတဲ့ သူမဟာ က်မအတြက္ေတာ့ ကဗ်ာဆန္တဲ့ ေပ်ာ္ရႊင္႐ူိးသားမွဳေတြနဲ႔ အမ်ဳိးသမီးတစ္ေယာက္ျဖစ္လို႔ေနခဲ့ျပီ။

( ၄ )
အခ်ိန္ေတြကုန္တာ ျမန္တယ္ဆိုမလား၊ မနက္ျဖန္ဆိုလွ်င္ပဲ မမလက္ထပ္ေတာ့မယ္။ က်မရင္ေတြခုန္ေနခဲ့တယ္၊ မႏွစ္သက္တဲ့ ႏွင္းဆီပန္းေတြကို ဘယ္လိုကိုင္တြယ္ရမလဲ... က်မရဲ႕လက္ေတြကေကာ ႏွင္းဆီေတြကို လက္ခံပါ့မလား... ဒါေပမယ့္ မမရဲ႕ အျပံဳးေလး၊ အလုပ္လို႔မွတ္ျပီးေတာ့သာပဲ က်မလုပ္ေဆာင္ရေတာ့မယ္၊
အိုး... ျပင္းလြန္းရွည္လြန္းတဲ့ သက္ျပင္းေတြခ်ျပီး အတိတ္ခါးေတြ ေရာက္မလာပါေစနဲ႔ လို႔ က်မစိတ္ထဲကေန အၾကိမ္ၾကိမ္ဆုေတာင္းေနခဲ့မိတယ္... စာမ်က္ႏွာအေဟာင္းထဲက မ်က္ရည္စက္ေတြကေျခာက္လို႔သြားေပမယ့္ အကြက္အရာေလးေတြကေတာ့ က်န္ေနခဲ့တာပဲေလ ... ...

နံနက္ေစာေစာေလးပဲ ပစၥည္းေတြကို စံုေအာင္ျပင္ဆင္ျပီးေတာ့ ဘုရားခန္းထဲသြားျပီး က်မ ဘုရားဝတ္ျပဳခဲ့တယ္ ... မမရဲ႕ မဂၤလာရက္ျမတ္ေလးေရာက္ခဲ့ျပီေလ၊ အရာရာအဆင္ေျပဖို႔ ဆုမြန္ေကာင္းေတာင္းျပီး မမဆီကို ထြက္လာခဲ့လိုက္တယ္။ အားလံုးက အလုပ္ေတြကိုယ္စီနဲ႔... က်မကေတာ့ မမရဲ႕ အလွျပင္ဆင္မွဳအျပီးသတ္ကိုေစာင့္စားေနခဲ့တယ္... ျပီးလွ်င္ က်မအလွည့္၊ က်မဆံထံုး ထံုးေပးရေတာ့မယ္၊ ႏွင္းဆီေတြကိုင္ရခက္တယ္ ဒါေပမယ့္ ကိုယ္ေရးကိုယ္တာေတြကို ေဘးခ်ိတ္ထားျပီးေတာ့ မမရဲ႕ အလွကို ေသသပ္စြာျပင္ဆင္ေပးခဲ့တယ္ ... ... ေနာက္ဆံုးေတာ့ ေအာင္ျမင္ခဲ့ပါတယ္၊ မမ သိပ္ကိုလွတယ္။

“ ႏွင္း ... ”
“ ေဟာ ေမာင္... လာျပီလား ”
က်မ ႏွင္းဆီေတြကို မမဆံစၾကားျဖည့္ရင္း အမ်ဳိးသားတစ္ေယာက္အသံၾကားခဲ့တယ္၊ ျပီးေတာ့ ေရေမႊးနံ႔ေလးတစ္ခု... သိပ္ရင္းႏွီးတဲ့ ေရေမႊးနံ႔ေလးေပါ့... အဲ့ဒီအမ်ဳိးသားက မမကို ႏွင္းတဲ့၊ မမကလည္း သူ႕ကိုေမာင္လို႔ဆိုပဲ ... ေၾသာ္ ဒါဆို သတို႕သားေလာင္းေပါ့လို႔ က်မေတြးလိုက္မိတယ္၊ မမရဲ႕ ေမာင့္ကို ျပံဳးျပဖို႔ က်မ ရြယ္လိုက္တဲ့အခ်ိန္မွာပဲ ...

ရပ္လုမတန္႔ ရင္ခုန္သံေတြ ... သတိဆိုတာေပ်ာက္သြားျပီး ေနာက္ဆံုးေတာ့လည္း က်မႏွင္းဆီဆူး စူးတာပါပဲ...
“ ေမာင္ ” ... လို႔ က်မ ႏွလံုးသားထဲကေန အသံတိတ္ေခၚလိုက္တယ္တယ္၊ မမရဲ႕ သတို႔သားေလာင္းက... က်မ ဇေဝဇ၀ါ ျဖစ္မိေပမယ့္ ...ေသခ်ာပါတယ္ သူကေမာင္ပါပဲ... ေမာင့္ရဲ႕ အျပံဳးကို က်မဒီေန႔ထိ ေမ့မွမေမ့ေသးတာ၊ ဒါေပမယ့္ ေမာင္... ေမာင့္မ်က္ဝန္းေတြက သိပ္စိမ္းေနတယ္၊ ေမာင္ က်မကို မွတ္မိမွာပါ ... က်မဟာ တစ္ခ်ိန္က သူ႔ဇာတ္လမ္းထဲက မင္းသမီးပဲ၊ ေမာင့္မ်က္ဝန္းေတြထဲမွာ စိုးရြံ႕မွဳေတြနဲ႔ ... ခ်က္ခ်င္းအဓိပၸါယ္ေဖာ္လို႔ မရေပမယ့္ ေသခ်ာစဥ္းစားၾကည့္ရင္ ေမာင္စိုးရိမ္ေနတာ ... ေၾသာ္ ေမာင္ရယ္ ... မမကို က်မေျပာျပလိုက္မွာ ေမာင္စိုးရိမ္ေနတာမဟုတ္လား ... ...

ဘာေတြလဲက်မမသိေတာ့ဘူး၊ က်မ အသက္မဲ့စြာမ်က္ေတာင္ေတြ ခတ္ေနမိတယ္ ... ခ်ာခ်ာလည္ေနတဲ့ ဦးေႏွာက္ထဲမွာ ဘယ္လိုအေျဖမ်ဳိးမွလည္း မရွိ၊ ႐ွဳပ္ေထြးလာခဲ့တယ္ ... အရမ္းပဲ၊ ဟိုအရင္ေန႔က မ်က္ရည္ပူေတြ ... ဒီေန႔ရဲ႕မ်က္ရည္ပူေတြဟာ ဗေလာင္ဆူလို႔ပြက္ေနျပီ ... ဒါေပမယ့္ တစ္လိမ့္ခ်င္းမလိမ့္က်လာမွီမွာ ...

မဂၤလာေတး ... သတို႔သားနဲ႔ သတို႔သမီး လက္ခ်င္းခ်ိတ္ျပီး ထြက္လာခဲ့တယ္၊ သတို႔သမီးက အခ်ိန္တိုေလးတြင္းမွာ က်မသံေယာဇဥ္ျဖစ္မိတဲ့ မမ... သတို႔သား ... သတို႔သားက က်မရဲ႕ ေမာင္၊ ေမာင္ရယ္ မသိခ်င္ေယာင္ေဆာင္ေနျပီေပါ့... မမ၊ သူမကေတာ့ ဘာမွမသိ ေက်နပ္ေနတဲ့ ခံစားမွဳေတြနဲ႔ပဲ တစ္ခ်ိန္ခ်ိန္မွာ မမ က်မလိုပဲခံစားလာရမလား၊ ဒါမွမဟုတ္ ေမာင္ဟာ မမကိုတကယ္ပဲခ်စ္တာလား ... ျဖတ္ခနဲဝင္လာတဲ့ အေတြးေၾကာင့္ က်မအရမ္းရယ္ခ်င္မိခဲ့တယ္၊ တစ္ခ်ိန္က ေမာင့္ကိုရြဲ႕ေျပာခဲ့ဖူးတဲ့ က်မရဲ႕စကား ...

“ လွေလး ... ေမာင့္မဂၤလာေဆာင္က်ရင္ လက္ဖြဲ႔ၾကီးၾကီးေပးရမယ္ေနာ္ ”
“ အမ္ ... ေပးမွာေပါ့ေမာင္ရယ္၊ လွေလး ႏွင္းဆီပြင့္တစ္ပြင့္ေပးမယ္ေလ... ေမာင္ကိုယ္တိုင္ ေမာင့္ခ်စ္သူကို မဂၤလာပြဲမွာ ပန္ဆင္ေပးလိုက္ေပါ့၊ ေမာင့္ခ်စ္သူက ႏွင္းဆီပန္းခ်စ္မွာပါ... ”
“ အင္း... ေကာင္းသားပဲ၊ အဲ့ေန႔က်ရင္ ေမာင့္သတို႔သမီးေလးက ဘယ္မိန္းကေလးမွမမီွေအာင္ လွေနမွာေသခ်ာတယ္ ” ... ...

တစ္ခ်ိန္ကစေနာက္ျခင္းတဲ့လား ... ဘာလို႔ ဒီေန႔မွာ အမွန္တရားေတြျဖစ္လာရတာလဲ ...
က်မ ရင္ထဲမွာ ပြက္ပြက္ဆူေနတဲ့ ႏွလံုးသားတစ္ခု အသက္မဲ့စြာ ရယ္ေနမိျပီ၊ အရင္ခ်ိန္က ေမာင့္ကိုစေနာက္ခဲ့တာ... ဒါေပမယ့္ ခုေတာ့ က်မကိုယ္တိုင္ ေမာင့္သတို႔သမီးေလာင္းကို ႏွင္းဆီပြင့္ေပါင္းမ်ားစြာ ပန္ဆင္ေပးလိုက္ရျပီ ... ေလာကၾကီးေပးတဲ့ ရက္စက္မွဳေတြဟာ က်မအေပၚမွာ မကုန္ေသးဘဲကို၊ ေနာက္ဆံုးေတာ့ ဒီမဂၤလာပြဲဟာ လူႏွစ္ေယာက္ရဲ႕ ေပ်ာ္ရႊင္မွဳေတြၾကား လူတစ္ေယာက္အလူးအလဲ ေသဆံုးခဲ့ရတဲ့ပြဲေလးေပါ့... ...

( ဆက္မည္ ) ...

- ျမတ္သြယ္ -

3 comments:

Anonymous said...

ၿဖစ္မွ ၿဖစ္ရေလဗ်ာ။ က်ေနာ္ၾကံဳဖူးတာေတာ့ တခု၇ွိတယ္ဗ် သူ႕နာမည္က ကုိၾကည္ေမာင္တဲ့
ညီအမႏွစ္ေယာက္ကုိယူထားတာဗ် အမနဲ႔သူက
အၿပင္စီးပြားထြက္ရွာတယ္ ညီမက အိမ္ေထာင္
မွဳနဲ႔ ကေလးထိန္းတယ္။ ေအးေဆးပဲဗ်ား ညီအမ
ေတြ ခ်စ္လုိ႔ခင္လုိ႔ အဟီ က်ေနာ္ေတာင္ အားက်မိေသးတယ္ဗ်။ တကယ္ရွိတာေနာ္ မယုံ
မရွိနဲ႔ က်ေနာ္ဆုိဘုရားမွာ အၿမဲလုိ ဆုေတာင္း
တယ္ ဘ၀ဆက္တုိင္းဆက္တုိင္း ေက်ာ္ဟိန္းမၿဖစ္ရင္ ေနပါေစ ကုိၾကည္ေမာင္
ၿဖစ္ရင္ေတာ္ပါၿပီဆုိၿပိးေတာ့ေပါ့။

Dream said...

အူးအူးအိန္က အဲ့လုိ အ လုိႀကီးလုိ႔ အရနည္းေနတာ
ဟဟဟ... စိတ္ခ် အူးအိန္ေရ... ေက်ာ္ဟိန္းလည္း ျဖစ္ဘူး.. ဟုိ.. ကုိၾကည္ေမာင္ ဆုိရင္ေတာ့ျဖစ္ဖုိ႔ မ်ားတယ္.. သိလား.. .. အဲ့ဒါေတာင္ မိန္းမနွစ္ေယာက္နဲ႔ ကိုၾကည္ေမာင္ကိုေျပာတာ မဟုတ္ဘူးေနာ္... ေရထဲေရာင္း တဲ့ကုိၾကည္ေမာင္ကို ေျပာတာ... ဟိဟိ.. :P :P


တီတီပယဲေရ... အခ်က မက္မက္ ေကာင္းေကာင္းေပးမလို႔ကို သူက အဲ့လုိဟာသ လုပ္သြားလုိ႔ ... ဟီးးး..

စာအေရးအသားအရမ္း ေကာင္းတဲ့
တီတီပယဲ အတြက္ ေကာ္ဖီ ထားခဲ့တယ္ေနာ္..
ပူတုန္း ေသာက္လုိက္.. အာ၀ါးးးးးးးးးးးးးးးးးးးး
အာ၀ါးမေပးတာ ၾကာလုိ႔ အာ၀ါးးးးး မရပ္မနားကို ေပးသြားတယ္.. အဟီး.. မွန္ထဲ ျပန္ၾကည့္ဦး..ေနာ္
ပါးေတြ ခ်ိဳင့္ကုန္လားလုိ႔.. :P

ေကေမာင္ၿငိမ္း said...

ေကာင္းပါတယ္ဗိ်ဳ႕၊ ေလာေလာဆယ္ အၾကမ္းေလးပဲ ဖတ္သြားေသးတယ္၊ ကြန္လည္း သိ္ပ္မေကာင္းေသးလို႔၊ ကြန္ေကာင္းမွ အေခ်ာ ျပန္လာဖတ္ဦးမယ္ :)